.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ناگفته های عسگر اولادی به خاتمی

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در واکنش به سخنان اخیر خاتمی مبنی بر حل مناقشات سیاسی در داخل کشور،گفت: اگر جفا به امام، نظام و مردم از سوی برخی از احزاب و گروه های سیاسی خاتمه داده شود مناقشات در کشور حل خواهد شد.

* اگر جفا به امام، نظام و مردم خاتمه داده شود غائله ختم می شود

حبیب الله عسگر اولادی در خصوص سخنان اخیر خاتمی مبنی بر حل مناقشات سیاسی در داخل کشور گفت: خاتمی بحث صلح و آشتی را مطرح می کند که بحث خوبی است چرا که کسی از خشونت و بی مهری سود نمی برد اما سوال واقعی از ایشان این است که چرا همفکران شما جنگ را شروع کردند اکنون به دنبال صلح باشید و مردم و نظام به مجموعه شما چه کرده بودند که دوستان شما اقتدار ملی و مصالح کشور را در معرض عقدیدات دشمنان خونخواری قرار دادند که مثل گرگ اطراف ایران اسلامی پرسه می زنند تا کشورمان را همانند عراق و افغانستان آماج حملات تجاوز کارانه خود قرار دهند.

* پیاده نظام آمریکا با چراغ سبز دوستان خاتمی شرارت را شروع کردند

وی افزود: اگر خاتمی در طرح موضوع صلح و آشتی صادق است چرا پیاده نظام آمریکا در ایران با چراغ سبز دوستان و پس از انتخابات شرارت را شروع کردند و هنوز هم به شرارت های سیاسی خود خاتمه نداده اند اگر آن ها در اندیشه صلح و آشتی هستند باید برادری خود را با مردم و نظام نشان دهند. علیه منافقین و سلطنت طلب ها و سرویس های فعال سیا و موساد در ایران موضع بگیرند و از همنوایی رسانه ای با آن ها پرهیز کنند.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری اذعان داشت: نظام براساس نسخه اصیل مکتب امام (ره) با بیگانه عمل می کند لذا تلطیف سیاسی در گرو پایان دادن به فحاشی ها و هتاکی ها به مقدسات نظام و حرکت در مسیر اخلاق و ادب و نزاکت سیاسی انقلاب است لذا احزاب و گروه های سیاسی اگر نتوانند در چهارچوب منافع ملی و رعایت اصول اخلاقی و نیز قواعد بازی در عرصه سیاست فعالیت کنند به دام دشمن می افتند و اعتبار و آبروی سیاسی خود را از دست می دهند.

وي خاطر نشان کرد: از کسانی که یک زمان منشا خدماتی به امام، نظام و مردم بودند تعجب می کنم که چرا امروز بر اثر توطئه های دشمنان گرفتار غفلت خطرناک شدند و در برابر نظام و مردم صف آرایی کرده اند لذا بایستی بدانند که این صف آرایی هیچ گاه به زیان انقلاب و مردم نمی شود و پیروز این میدان مردم و به ویژه جوانان بصیر و آگاه نسل حاضر هستند.

* هیچ علامتی مبنی بر رها کردن گفتمان فتنه در برخی گروه های سیاسی دیده نمی شود

وی با بیان اینکه تا کنون هیچ علامتی مبنی بر رها کردن گفتمان آشوب و فتنه توسط برخی احزاب و گروه های سیاسی دیده نشده گفت: لازمه ورود به گفتمان سلام، آشتی و صلح پذیرش اشتباهات و قبول آداب عدم توفیق است.

عسگر اولادي با بیان اینکه یک انسان آزاداندیش هیچ دریغی از پذیرش اشتباه و خطای خود ندارد اذعان داشت: برخی احزاب و شخصیت های سیاسی خود را حق مطلق می دانند و هیچ منطقی را جز زور و فشار برای اثبات خود و به کرسی نشاندن حرف خود نمی شناسند به همین دلیل است که هنوز به کف خیابان و آشوب و تشویش اذهان عمومی می اندیشند.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: همه احزاب سیاسی باید بدانند راه برای صلح و آشتی بسته نیست کافی است که عقل خود را به کار ببندد و عدالت و انصاف را رعایت کنند./
باشگاه خبرنگاران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.995 seconds.